وردپرس کار در شیراز

وردپرس-کار-در-شیراز

وردپرس کار در شیراز

امروزه اینترنت ادعا می کند که جهان و اطلاعات همه در دستان اوست. هیچ ایده دومی نیز برای آن وجود ندارد. دنیای اینترنت فوق العاده است. این امر همچنان به تغییر نحوه ارتباط ما با مردم، به اشتراک گذاری اطلاعات و برخورداری از یک زندگی با کیفیت ادامه می دهد.

در دنیای مدرن امروزی، بسیاری از مردم بیشتر وقت خود را در اینترنت می گذرانند. این می تواند به دلیل خرید یک محصول، استفاده از یک سرویس، خواندن یک وبلاگ، سرگرمی یا دلایل مختلف دیگر باشد.

با توجه به مدت زمانی که مردم در اینترنت می گذرانند، کسب و کارها نیز به سمت فروش یا ارائه خدمات آنلاین حرکت کرده اند. بنابراین، برخورداری از یک وب سایت برای صاحبان مشاغل با هر اندازه و حضور در رسانه های اجتماعی به یک امر بسیار ضروری و مهم تبدیل شده است. در صورتی که دارای یک کسب و کار ویژه هستید و همچنان از وجود یک وب سایت مناسب بی بهره اید، ممکن است مشتریان بالقوه بسیار زیادی را به صورت آنلاین از دست بدهید. از این رو، آگاهی از اهمیت یک وب سایت، کلید رشد کسب و کار شما خواهد بود.

براساس آمارها و نظرسنجی های متعددی که در این زمینه صورت گرفته است، بیش از 50 درصد از مشتریان انتظار دارند که هر یک از برندها یا کسب و کارها، حضور آنلاینی داشته باشند که بتوانند از این طریق به خدمات آنها دسترسی داشته باشند. یکی از جذاب ترین جنبه های یک وب سایت این است که می تواند به راحتی اطلاعات را در دسترس مشتریان قرار دهد. یک وب سایت در هسته خود چیزی جز وسیله ای برای برقراری ارتباط با مشتریان و ارائه اطلاعات و منابع به آنها نیست. یکی از بهترین سیستم های خدمات به مشتریان سیستم وردپرس است.

وردپرس-کار

وردپرس چیست؟

به طور کلی، وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز (CMS) است که برای ساخت وب سایت از آن استفاده می شود. یک مطالعه در سال 2022 توسط W3 Techs نشان داد که 43 درصد از کلیه وب سایت های موجود در اینترنت از وردپرس استفاده می کنند. اگرچه این نرم افزار رایگان است، اما بسیاری از افراد، توسعه دهندگان حرفه ای وردپرس را برای طراحی و توسعه وب سایت با کیفیت بالا استخدام می کنند. مقاله پیش رو، نقش یک توسعه دهنده وردپرس یا به عبارت ساده تر وردپرس کار را در پیشرفت کسب و کارها توضیح می دهد.

وردپرس کار کیست؟

به طور کلی، یک وردپرس کار، با استفاده از ابزار ایجاد وردپرس، وب سایت هایی را برای شرکت ها طراحی و پیاده سازی می کند. افرادی که به وردپرس کار معروفند معمولا مسئول توسعه فرانت اِند و بک ‌اِند، از جمله پیاده ‌سازی تم ‌ها و افزونه ‌ها هستند. هدف آنها ایجاد وب سایت های جذاب و کاربر پسند با توجه به مشخصات مشتری ها است.

به عبارت دیگر وردپرس کار نوعی توسعه دهنده وب محسوب می شود. این افراد در ساخت وب سایت با وردپرس تخصص دارند. آنها همچنین توسعه دهندگان فول استک هستند، به این معنی که می توانند قسمت فرانت اِند و بک اِند یک وب سایت را توسعه دهند. ممکن است یک توسعه دهنده وردپرس استخدام شود تا نرم افزار وردپرس را بهبود بخشد یا یک وب سایت سفارشی برای مشتری بسازد.

اهمیت و نقش وردپرس کار حرفه ای در پیشرفت کسب و کار

در صورتی که مایلید کسب و کار خود را توسعه دهید و به بازار بسیار خوبی برای ارائه محصولات و خدمات خود در کشور و حتی خارج از کشور دست پیدا کنید، باید به دنبال استخدام یک وردپرس کار حرفه ای و ماهر برای طراحی و پیاده سازی وب سایت های جذاب و کاربردی برای مشتریان خود باشید. همانطور که در ابتدای مقاله نیز اشاره کردیم، یک وردپرس کار حرفه ای معمولا مسئول توسعه فرانت اِند و بک اِند از جمله پیاده سازی تم ها و افزونه های وردپرس و همچنین یکپارچه سازی سایت و به روز رسانی های امنیتی است.

یک وردپرس کار حرفه ای برای اینکه یک توسعه دهنده موفق وردپرس باشد، باید از دانش عمیقی از زبان های برنامه نویسی فرانت اِند، زیبایی شناسی و مهارت های مدیریت محتوای قوی برخوردار باشد. در نهایت، یک توسعه‌ دهنده وردپرس با مهارت، دانش و توانایی بالا می‌تواند وب‌ سایت‌ های جذاب و کاربرپسندی را ایجاد کند که کاملاً با مشخصات طراحی و عملکرد مشتری مطابقت داشته باشد.

مسئولیت های وردپرس کار یا توسعه دهنده وردپرس

معمولا یک وردپرس کار، کارهای متفاوتی را برای ایجاد و ارتقای یک کسب و کار آنلاین انجام می دهد، از جمله مهمترین وظایف یک وردپرس کار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ملاقات با مشتریان برای بحث در مورد طراحی و عملکرد وب سایت
  • طراحی و ساخت وب سایت فرانت اند
  • ایجاد معماری وب سایت
  • طراحی و مدیریت وب سایت پشتیبان شامل یکپارچه سازی پایگاه داده و سرور
  • ایجاد تم ها و افزونه های وردپرس
  • انجام تست های عملکرد وب سایت
  • عیب یابی مشکلات محتوایی
  • برگزاری آموزش وردپرس با مشتری
  • نظارت بر عملکرد وب سایت زنده
وردپرس کار در شیراز
وردپرس کار در شیراز

الزامات برنامه نویس وردپرس:

به منظور اینکه بتوانید یک وردپرس کار حرفه ای را برای کسب و کار خود انتخاب کنید، لازم است تا به ویژگی های یک وردپرس کار آشنا شوید. در ادامه مهمترین ویژگی های این افراد را آورده ایم:

  • لیسانس کامپیوتر یا رشته مشابه
  • تجربه کاری ثابت شده به عنوان یک توسعه دهنده وردپرس
  • دانش فن آوری های front-end از جمله CSS3، JavaScript، HTML5 و jQuery
  • آشنایی با ابزارهای نسخه‌ سازی کد از جمله Git، Mercurial و SVN
  • کار با ابزارهای اشکال زدایی مانند Chrome Inspector و Firebug
  • آگاهی و دانش لازم از معماری و زیبایی شناسی وب سایت
  • توانایی مدیریت پروژه ها
  • مهارت های ارتباطی مطلوب

مزایای برخورداری از سایت وردپرس

یکی از مزایای اصلی برخورداری از یک وب سایت این است که آن وب سایت برای هر فردی، هر کجا و در هر زمان قابل دسترسی باشد. هنگامی که برای کسب و کار خود یک وب سایت ایجاد کنید، حتی در ساعات غیر اداری، مشتریان می توانند به وب سایت شما دسترسی داشته باشند و از خدمات شما استفاده کنند یا اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایند. این امر، یکی از عناصر کلیدی در اهمیت برخورداری از وب سایت در تجارت به حساب می آید. این وب سایت همواره در حال کار است تا اطمینان حاصل کند که مشتریانی که وارد می شوند می توانند همپچنان در خانه های خود به راحتی خدمات شما را دریافت نمایند.

از طرف دیگر، ارائه پشتیبانی مشتری یک امر بسیار دشوار برای هر یک از کسب و کارها محسوب می شود. با این حال، ارائه پشتیبانی مشتری به صورت آنلاین آسان تر و مقرون به صرفه تر از استخدام پرسنل برای ارائه پشتیبانی است. اینجاست که اهمیت برخورداری از یک وب سایت و یک فرد متخصص برجسته می شود، زیرا پشتیبانی مشتری از طریق وب سایت می تواند به روش های مختلفی ارائه شود، و تنها یک فرد متخصص و مجرب می تواند بهترین روش را برای کسب و کار شما بکار گیرد.

بدون شک برخوردای از سایت مزایای بسیاری برای صاحبان مشاغل و کسب و کارهای خرد و کلان در پی دارد. برخی از این مزایا عبارتند از:

ایجاد اعتبار و ایجاد اعتماد

درست مانند روزهای قدیم، زمانی که مشتریان انتظار داشتند که کسب و کارها شماره تماس و آدرس های ذکر شده در بروشور اطلاعاتی خود را داشته باشند، امروزه نیز مشتریان انتظار دارند که کسب و کارها دارای یک وب سایت باشند. این اولین قدم مهم در ایجاد اعتماد است. از این منظر، برای یک کسب و کار، وجود یک وب سایت از اهمیت بسیار زیادی برخورداراست. به منظور شفاف سازی این مطلب باید خاطر نشان کرد که در صورتی که وب سایت یک کسب و کار از نظر ویژگی ها و مسیریابی به طور مطلوبی پیش برود، مشتریان تمایل بیشتری به اعتماد به کسب و کار و استفاده از خدمات آنها پیدا خواهند کرد. بنابراین باید گفت که وب ‌سایت ‌ها ابزاری ضروری برای کلیه کسب ‌وکارها محسوب می شوند، زیرا صاحبان مشاغل با استفاده از وب سایت ها قادر خواهند بودند اعتبار خود را در میان مشتریان افزایش دهند و مشتریان نیز می توانند به راحتی به آنها اطمینان کنند. سپس می‌توان این امر را با خدمات سئوی محلی تقویت کرد و از این طریق و با کمک جمعیت‌ شناسی محلی، افراد بیشتری را در سراسر جهان به کسب و کار خود جذب کرد.

وردپرس-کار-در-شیراز-سید-علی-رضوی
وردپرس-کار-در-شیراز-سید-علی-رضوی

طراحی وب سایت حرفه ای

بازدیدکنندگان وب سایت ها هیچ دلیلی برای ماندن در هیچ صفحه ای از وب را ندارند مگر اینکه وسوسه شوند. بازدیدکنندگان می توانند به راحتی خسته شوند و هر زمان که از هر وب سایتی بازدید می کنند، انتظار دارند چیزی منحصر به فرد توجه آنها را جلب کند. از این رو، بسیار مهم است که کسب‌ و کارها وب ‌سایت ‌های خود را با طراحی و معماری بی ‌نظیر ایجاد کنند که به مشتریان ویژگی ‌های استثنایی و ناوبری راحت تری ارائه شود. انجام این کار بازدیدکنندگان بیشتری را تشویق می‌ کند تا به وب ‌سایت شما نگاهی بیندازند و احتمالاً از کسب و کار شما خرید کنند. وردپرس یکی از بهترین سیستم هایی است که با طراحی های زیبا و جذاب می تواند نظر افراد را به خود جلب نماید.

افزایش فروش و میزان درآمد

دسترسی به کسب و کار شما با یک وب سایت به طور تصاعدی رشد می کند، زیرا از هر گوشه ای از جهان می توان به آن دسترسی داشت. از این رو، وب سایت ها از جمله وب سایت وردپرس به کسب و کارها کمک می کنند موانع جغرافیایی را درهم بشکنند و فروش خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهند.

هیچ محدودیتی برای درآمدی که می تواند توسط وب سایت شما ایجاد شود وجود ندارد. در صورتی که دسترسی وب سایت شما بتواند از مرزها عبور کند، درآمدتان می تواند به اوج خود برسد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که سایت خود را بهینه کنید و مطمئن شوید که مخاطبان قادر هستند شما را زمانی که به دنبالتان هستند، به راحتی پیدا کنند. علاوه بر این، می‌توانید مقداری از فضای دیجیتالی خود را در وب ‌سایت خود به تبلیغات نمایشی اختصاص دهید.

مقرون به صرفه بودن سایت وردپرس

یک فروشگاه فیزیکی نیاز به سرمایه گذاری هنگفتی برای مالکیت یا اجاره یک فضای تجاری دارد. علاوه بر این، مبلمان، فضای داخلی و کارمندان نیز هزینه های اضافی هستند که نمی توان آنها را نادیده گرفت. از طرفی ایجاد یک وب سایت بسیار آسان و مقرون به صرفه است. با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا مانند WordPress می توان به راحتی یک وب سایت با کمک یک وردپرس کار حرفه ای ایجاد کرد.

افزایش بازدید و دیده شدن

معمولا وب سایت ها می توانند با حداقل هزینه به فروشگاه آنلاین، دفتر یا نمایشگاه شما تبدیل شوند. یک فروشگاه فیزیکی با توجه به نوع آن، در شعاع خاصی از موقعیت مکانی خود دید خواهد داشت. با این حال، هنگامی که صحبت از یک کسب و کار با حضور آنلاین می شود، دیده شدن یا دسترسی به آن هیچ محدودیتی در پی نخواهد داشت، زیرا کاربران از هر نقطه از جهان می توانند به وب سایت شما دسترسی داشته باشند.

بازاریابی

بازاریابی نقش مهمی در گسترش هر یک از کسب و کارها ایفا می کند. وجود یک وب سایت باعث می شود تا زمانی که افراد در جستجوی کسب و کار شما هستند، اطلاعاتی درباره کسب و کار خود منتشر کنید. اجازه دهید بگوییم کسب و کار آفلاین شما به خوبی پیش می رود، و اکنون می خواهید آن را به صورت آنلاین گسترش دهید؛ در صورتی که دارای یک وب سایت مناسب هستید، می توانید هر زمان که افراد با استفاده از یک کلمه کلیدی جستجو را آغاز می کنند، آن را در موتور جستجو ظاهر کنید. دو نوع روش بازاریابی وجود دارد که این امکان را برای شما فراهم می کنند. یکی بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) و دومی بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) است. SEM گاهی اوقات به عنوان Pay Click (PPC) نیز نامیده می شود. علاوه بر سئو و PPC، همچنین می توانید وب سایت خود را با استفاده از رسانه های اجتماعی، تبلیغات نمایشی و تکنیک های دیگر بازاریابی کنید. علاوه بر این، می توانید مخاطبان مورد نظر خود را انتخاب کنید و از اطلاعات جمعیت شناختی مانند سن، جنسیت، مکان و موارد دیگر برای آن استفاده نمایید.

از این رو، با کمک یک وردپرس کار و سئوکار ماهر می توانید به راحتی به این اهداف دست پیدا کنید.

سید-علی-رضوی
سید-علی-رضوی

معرفی وردپرس کار و سئوکار حرفه ای

سید علی رضوی مدیر برنامه نویس شرکت فلاماتکنولوژی و مدرس برنامه نویسی وب و سئو در (شیراز) و چندین موسسه آموزش عالی به صورت حرفه ای فعالیت دارد. در صورتی که برای ارتقای کسب و کار خود به مشاوره و کمک یک فرد متخصص سئو نیاز دارید می توانید از طریق تلفن 09381291638 و یا از طریق ایمیل en.Alirazavi@gmial.com  با ایشان تماس بگیرید.

وردپرس کار در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول
ارتباط با من